Snart

snart är vi i Jönköping.
Sitter i en bil som inte ens är värd att ta bild på och för att citera Nico "Det är ett straff att åka i denna bilen". Men vi ska nog överleva färden upp denna gången med även om det inte är ett vrålåk som 12an.

Vi har beställt pizza av Emma när vi kommer fram.

Imorgon ska jag ut på stan själv, undra hur det ska gå?!?
Inga bilder idag,  det är för mörkt.

Later!

Update:
Styrkta av korv, turkisk peppar och nappar på Statoil i Jönköping är vi på väg igen. En liten sockerkick har slagit in och sitta still just nu är inget jag har lust med (ibland bor det ett litet bokstavsbarn i mig)
Det skrålar Lena Ph ur högtalarna. Japp, Nico lyckades baxa en stereo igår så vi har ändå lyxen att kunna lyssna på musik här i brytbilen.

Vi passerade Norpan för ett tag sedan och ör snart förbi Nyköping med, det är ca 10 mil kvar till Sthlm och nu börjar det bli lite segt men jag har lovat mig själv att inte somna.
GPS:n säger att det är 56 minuter kvar till pizzan i Enskede =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0