On the road!



Där här pärlan sitter jag i nu och vi är snart i Jönköping. Det har tagit ett tag men nu är vi verkligen på väg. Jag har frågat Elizabeth om vi inte är framme snart så många gånger att hon har slutat svara mig och så fort jag öpnnar munnen för att säga något höjer hon volymen på stereon. Ska se om jag inte kan lätta upp stämningen med dumlekolor och ahlgrensbilar. Nu har det tyvärr blivit för mörkt för att kunna ta bilder. Men jag uppdaterar lite senare. Just nu sitter Elizabeth och skriker "ROAD RAGE!!!!!" så jag känner att jag måste koncentrera mig på vägen lite.

18:02
Efter lite choklad och ett pitstop i Mjölby så är vi på väg igen. Vädret är piss men det gör ingenting för vi har det bra vi här fram i bilen. Låten "I'm gonna be (500 miles)" har spelats ett antal gånger så nu när den kommer hoppar vi raskt över till nästa.
Jag kom nyss på att det är Gustav Adolf-dagen idag och då får man äta bakelser. Vi tror starkt på att E och N har bakat åt oss när vi kommer fram =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0