Ungar och tvångsgrillning

Bara så vi är på det klara med det här att kasta sig in mellan dörrar som är på väg att stängas.
I framtiden kommer jag ju inte få några klämskador, först så är det barnvagnen och sedan när ungen är stor nog kommer den få ta smällen.

För att nu inte oroa läsare eller sprida rykten så är det inga barn planerade här inte. Tror det är bra att man har en relation med någon först.

Som alla kanske har märkt så har påskhelgen bjudit på ett riktigt strålande solsken och sommarvärme.
Imorgon är jag ledig och fortsätter värmen måste jag tvångsgrilla, jag känner ett sug efter att få grilla (lite som Fredde i Solsidan). Det måste vara sol imorgon!

Nästa projekt i det hela är ju att hitta ett bra ställe och vara på samt någon som ska bli min partner in crime.
Kan ju inte bli så svårt, vem vill INTE grilla liksom?!?

Nu är det dags för BB!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0