Hurra hurra hurrrra!!

Hur kunde jag glömma?!? Bloggen fyllde ju 1 (ett) år igår!

Efter en dag på jobbet har jag ätit mackor och tittar på Idol. Tjejen som sjung sin egna låt är var ju grym!
Framför mig har jag en skål med sådana här:

Non Stop! Ja, de visste vad de gjorde i chokladfabriken när de kom på namnet!

Har nog egentligen inte så mycket att skriva idag.
Det regnade imorse så jag fick ha på mig mina fina gummistövlar men när vi gick hem hade det torkat till och solen tittade fram en stund i eftermiddags. Tyvärr kändes det att det är höst i luften, var lite småkallt på väg till pendeln.
Jag tycker i och för sig om höstdoften som blir av fallna löv som blivit blöta

Nu ska jag ägna mig åt dåliga tv-sändningar resten av kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0