Promenad på Djurgården

Jag och Emma tog oss en promenad till Djurgården. Ja, vi gick ju lite med men valde att ta spårvagnen till stan igen för vi orkade inte gå hela vägen.
Vi försökte oss på hopp-bilder som verkar vara så himla fränt, det gick väl sådär med den vanlig digitalkamera.


Sedan blir det nog lättare om personen som håller i kameran inte hoppar utan står still.

Då blir det nämligen helt okej :)
Efter vår tur ute på den vackra ön tog vi oss till PKhuset. Emma fixade med sina nya skor. Hon lyckades precis som jag att få en sko av varje storlek.
Efter det tog vi oss en sväng på Indiska. Köpte halssjal och vantar där ifrån tidigare och nu blev det även en mössa från samma kollektion.
Passade på att fynda riktigt bra med. Hittade en kudde och ett vinställ för halva reapriset och det var precis de som jag gått och tänkt "finns de kvar nästa gång så får jag köpa dem", ibland ska man få ha tur med.

Nu sitter jag här hemma och funderar på vad som ska tillagas till kvällsmat. Undra om det går något bra på tv?
Skönt att man hinner tänka en ny tanke direkt innan man knappt hunnit tänka klart den första.

Jaja, får väl gå till kylskåpet och se vad det erbjuder.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha jag trodde jag också skulle hoppa för att få lite bättre effekt.. men icke..

2010-10-11 @ 21:04:32
URL: http://emmainstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0