Klippt kabeln?

Tror jag förstår Com Hems arga kunder nu.
Det blixtrade liksom till och så fick jag felmeddelande på tvn om att kanalen inge går att se. Testade att byta kanal och fick samma meddelande.
Tänkte att det är bäst att göra en ny kanalsökning då, kändes ju som att alla kanaler bara försvann. Icke det nej. Nu går det inte att hitta en endaste kanal. Alla har liksom bara försvunnit.
Funderar på om någon klippte fel kabel?
Börjar kolla på Com Hems hemsida och gör en felsökning där. Får svara på några frågor för att sedan hamna på en sida där det står:"Skicka ärendet till kundservice"
Jo jo. Ska prata med grannen imorgon och se om hennes saker fungerar.

Antar att det bara är till och lägga sig nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0