Jahopp

Då sitter man här i badkaret för sista gången på läääänge, på onsdag går nämligen flyttlasset för min del till Solna, mitt nya hood.
Hyrbilen är bokad och jag ska köra för första gången i den här stan, undra hur det ska gå?!?
Imorgon blir det till att inhandla sopåsar och en och annan bananlåda, sedan ska här packas (läs tryckas ner kläder i påsar, reds anm).
Det kommer bli hur bra som helst men jag kommer ju sakna världens bästa Emma och kissekatterna, tur att det ändå inte är så långt bort!

Började titta på adressändring nu ikväll med. Shit vad det känns konstigt att inte längre ha min adress på min gata i stan.

Nästa vecka kommer nog mamma och pappa upp med ett lass, de är ju så snälla. Helst vill jag att de stannar över natten och att jag var ledig i två dagar, det är ändå 50 mil en väg och känns inte helt okej att de ska köra 100 mil på en dag.

Imorgon blir det flyttpizza till middag, det är redan bestämt!

Tänkte att jag bjuder på en bild eller två från midsommar

Strike a pose!

Sjukt (hehe) kul då, vet inte riktigt nu längre. Men kul var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0