Efter att ha

Efter att ha powerwalkat drygt en mil, lyckats göra 20 sit ups och 5 (!) armhävningar så hänger rastlösheten över mig som ett regnmoln på midsommarafton.
Jag ska i allafall nu försöka hålla denna rutinen (givetvis utöka sit upsen och armhävningarna) varje kväll. Blir dock svårt när man jobbar eftersom jag är hemma såpass sent på kvällen men ska göra mitt yttersta.
Är för övrigt väldigt stolt över mig själv för att jag klarade armhävningar, har aldrig lyckats förr så det är ett stort steg!

Tittar lite på fotbolls-vm och jag undrar hur man får tag på en vuvuzela. Om jag får tag på en sådan så kan jag tänka mig att gå på fler fotbollsmatcher.

Till helgen är det midsommar, jag har inga planer alls, förutom att jobba 10-14 på aftonen och sedan 11-17 på söndagen.
Om någon är här uppe på fredagen är man välkommen att höra av sig så kanske det kan bli en trevlig kväll, annars blir det film och kiosk för min del.

C'est la vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0