Hektiskt

Det har varit tre hektiska dagar nu och jag har inte riktigt hunnit slappna av förens ikväll när vi kom hem.
Hela dagen har spenderats på Expert.
Det började med morgonmöte och sedan har jag varit med i butiken.
Efter lunch satte jag mig i möte med chefen och fick då höra vad han hade att erbjuda mig. Just nu läser ni den nya telecomansvargas blogg!

Jag kommer flytta från Varberg till Stockholm.
Det här är stort. Det är en era, en epok!
Planen är att jag ska börja min utbildning runt den 15 februari så det är snabba ryck som gäller och det är lika bra. Då hinner jag inte tänka massa och ångra mig även om den känslomässiga berg-och dalbanan började ikväll när jag väl fick satt mig i soffan.
Det kommer bli många sådana med tårar.

Nu är det sovdags igen, blir tidiga mornar nu som gäller!

Sleep tight
Love E ♣

Kommentarer
Postat av: madelli

Tack gumman! =))

Nu har jag lagt ner Facebook :O

Mohaha!

köss!!

2010-01-27 @ 07:37:21
URL: http://madelli.blogg.se/
Postat av: Annika (Ankan)

Så du ska lämna Varberg för Stockholm! Va kul för dig men hur ska vi klara oss här ;) Vart ligger butiken som du kommer jobba i?

Ha det så bra!

2010-01-27 @ 10:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0