Liten sammanfattning av dagen och kvällen. Obs! Varning för vykortsläsning!

Det har varit en fantastisk dag och kväll på Ästad Gård. Jag har ridit rodeo tjur och gungat på en gunga som svingar mig upp minst två meter i luften. När man svingat en gång ska man kasta en boll i ett hål (lite som på lilla sportspegeln). Jag och en utav cheferna på Harrys var de enda som lyckades ta varsin poäng!
Jag önskar att jag tog med mig min kamera så jag kunde lägga upp ordentliga bilder på undervattensbastun. Jag har föresten badat isvak flera gånger, också något jag verkligen inte trodde jag skulle göra. (klappar mig stolt på axeln!)
Nu sitter vi på bussen och är på väg hem. Det går inte fort. Det snöar och är snorhalt på vägen så jag förväntar mig inte att vara hemma den närmsta timman,
Tack Harrys för att ni bjöd med mig på er personalfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0