Jul, jul!

Så var julen till ända. Den har varit i högt tempo men ändå trevligt.

Var lite ensamt att vakna upp på julaftons morgon och veta att jag inte skulle träffa min familj detta året, tur att jag har en extra familj här uppe då med Emma och katterna.

Efter min dipp på morgonen bestämde jag mig för att gå loss lite på jobbet så nu är jag stolt ägarinna till en styck Valera plattång

En sjukt bra plattång, handbygg i Schweiz.
Men jag kände att jag inte var riktigt nöjd där så jag slog till på en PS3 med, nu när min DVD-spelare gick sönder för ett tag sedan.
Nu väntar jag bara på att mitt spel som jag beställt ska dimpa ner i postfacket så jag kan börja bli en tv-spelsnörd.
Funfacts: När jag var liten fick vi inte ha tv-spel och jag är kass på att spela, lider bland annat av det så kallade tv-spelsyndromet. Det där när man svänger med hela kroppen för att figuren i spelet svänger men det ska nog gå att tränas bort!

Jag fick givetvis fina julklappar av min familj och Emma med, tusen tack för dem!

Jag har jobbat sedan i torsdags och det har varit helt galet de två senaste dagarna. Jag kammade hem förstaplatsen igår när det gäller mest indragna pengar (klappar på axeln).
Mer kommer det att bli, varje dag tills året är slut, då blir det en dags vila för att sedan ge sig ut på golvet igen. Kul, men intensivt!

Därför är det nu dags för mig att borsta tänderna med min fina tandborste och sedan krypa ner under täcket.

Jag önskar er alla en riktigt god fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0