Det rullar på

Det har ordnat upp sig hyffsat nu. Jag blir ca 40 minuter försenad istället för 1,5 timma. Det är bra. Snart är vi framme i Gbg, kan säga att det ska bli skönt att komma av tåget. Det luktar som att någon lagt en dansk julost på ett element och herrn i stolen jämte luktar cigg blandat med ett par glas vin.
Illamåendet börjar kännas av lite för mycket nu.

Har tittat på "The Social Network" under resan, den var bra. Hade nog varit ännu bättre om jag kunnat koncentrera mig helt på filmen och inte allt annat som händer runt omkring.

Nu ska jag snart börja packa ihop mina saker, borde vara tio minuter kvar. Snälla pappa kommer och hämtar på Centralen i Göteborg.

Förresten, är det någon som vet om det går att få tag på sånt där skärmskydd till datorn så att man inte kan se skärmen om man inte tittar rakt framifrån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0