Tänkte bara meddela att efter omständigheterna mår jag bra.

Någon som blivit lurad idag?
Jag tror jag klarat mig bra. Ingen som kan dela med sig av något superkul skämt någon gått på?

Idag började påsken och jag ser på FB att många hemma ska jobba ikväll och Socitén har öppet för första gången i år på lördag, jag tror på fullt hus med bra tryck. Synd att man inte är där.

Vardagsaction i veckan då?!?
Igår var det ett värdetransportrån i en butik mittemot den jag jobbar i. Kan inte säga att vi märkte av något speciellt men efter omständigheterna mår jag bra. Tror inte heller någon kom till skada och rånarna har åkt fast.

Idag fick jag erbjudande om att få köra upp en bil från Varberg till Stockholm i helgen, synd att jag inte ska ner och att det inte gick att fixa en biljett.
Hade gärna kört lite bil.
Att det sedan var åt vaktcheferna på Spybar och Ambassaduer hade inte gjort saken sämre utan bara kul, ett vipkort hade inte suttit fel (har ju varit sjukt bortskämd med att inte behöva stå i kö eller betala inträde på flera år)

Vi har också fått ett tillskott i familjen. Sam. En Samsung 40" LCD. Den bästa adoption Emma gjort!
Nu kan vi se på "How I Met Your Mother" hur mycket vi vill på stor skärm, tjohoo!

Helgen spenderas i ledighetens tecken, det kan gå hur som helst då.

Nu är det dags att bädda om soffan till min säng och krypa ner. Imorgon är det en ny dag med ny budget som ska spräckas (så klart!).

Night night and sleep tight!
Love E ♣

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag blev inte heller lurad :D

Va ska ni hitta på då?

köss!

2010-04-01 @ 23:44:50
URL: http://madelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0