Så var det söndag igen.

Den 25 oktober och det märks direkt att vi gått över till vintertid. Blev ju mörkt jättesnabbt idag.
Utvärdering av helgen kanske?
Fredag:
Börjar med att jag kommer ner på stan och ska köpa en väska och köpet går inte igenom. Vilket beror på att min lön inte kommit in, kommer inte få den förens tidigast imorgon. Det är ju suveränt när man inte har några pengar och verkligen räknat med att få in dem den 23:de, men men, den som väntar på något gott väntar ju alltid för länge.
Efter ett litet lätt bryt så var det dags att åka till jobbet. Arbetsplats för aftonen var Pepes Bar i Kungsbacka. En ganska lång kväll med sådär bra resultat. Träffade inte på någon jag kände heller, var lite tråkigt när det var ganska trögt på kvällen. Väl hemma puzzlade jag klart puzzlet och ska nog snart börja på ett nytt.
Lördag:
Följde med E på stan en sväng och sedan kom min kära mor så vi kunde handla lite mat till mig.
På kvällen var det åter igen dags att åka till Kungsbacka för att jobba, denna gången på Ester tillsammans med M. Det var ganska flummigt hela kvällen och vi hoppades på att vi stänga som vanligt, men ack vad fel vi hade. När klockan slog tre blev den två igen och de körde på en timma till. Tjoho! Får nog tacka Prinsens och Mingels personal för att vi överlevde den sista timman. Med axelvärk och trötthet som hette duga tog vi oss igenom kvällen för att sedan få skriva tre rapporter innan det blev rätt och med ett resultat som såg väldigt bra ut ända tills ägaren hittade ytterilgare ett glas med marker. Nej, vi studsade inte av lycka, men räknade snällt om allt utan högljudda protester.
Väl hemma gjorde jag macka och te innan jag somnade till "Sex and the city"

Idag har jag inte gjort så mycket, dammsugit här hemma och ska väl försöka städa lite bättre imorgon.
På tisdag ska jag upp till Göteborg och träffa I, vi ska dricka lite öl och ha lite catch up, var länge sedan vi träffades så det finns nog en del att prata om =)
Nu ska jag nog snart gå och lägga mig, har ont i huvudet och vill hest vakna innan klockan två imorgon.

Ps. Jag pratade med Mr Pandas ägara innan idag och han berättade att Mr Panda lever livet och att han varit med på Oktoberfest i Tyskland.
För er som inte vet vem Mr Panda är så träffade jag honom i sommras i Halmstad. Där försvann han i några dagar, men återfanns i en jackficka och alla var glada igen.


Ha en trevlig kväll alla.

Stay tuned! Love E ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0