091004

Nu är man hemma från jobb och nattmat. Jag ser verkligen fram emot att få vara ledig på fredag. Man märker när man jobbat en helg för mycket utan att vara ledig. Man blir liksom allergisk mot fulla människor och tappar tålamodet lättare än vanligt. Jag blir ganska, eller väldigt, besviken på mig själv när jag gör det. För jag vill ju inte göra det egentligen. Men men, ledig en fredag och ta nya tag sedan =)
Efter jobbet så ringde jag E, hon jobbade också ikväll vi bestämde att vi åker ut till Statoil Nord och käkar. Det slutade med taxikonferens, tre av hennes kollegor var nog också hungriga i magen. Eller ja, i alla fall en. Han ringde ju och förbeställde till och med, haha. Det var trevligt att sitta där ett tag och bara slappna av lite efter jobbet.
Idag blåser det riktigt mycket, de säger ju att det ska bli storm och det tror jag inte de ljuger om. Så det blir nog ingen Mickel Mäss för mig i år heller.
Imorgon ska Wic 85 spela sin första hemmamatch för säsongen och den borde man gå på. Håller tummar för att det kanske dyker upp en fribiljett eller två så man kan gå.

Det var väldigt kul att hänga med Madde idag med, det var ett bra tag sedan sist, synd att jag inte blev ledig bara så vi kunde gått ut. Men vi får ta det nästa vecka.

Nu ska jag lägga mig och hoppas jag somnar snart.

Stay tuned! Love E ♣

Kommentarer
Postat av: Madelli

Tar igen de på fredag love ;)

2009-10-05 @ 01:00:47
URL: http://madelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0