Jisses

Efter att gått en hel dag på stan, lämnat CVn, suttit och sökt på internet så har jag äntligen hamnat på en sushirestaurang på Liljeholmens torg. Tyvärr så var det inte den bästa jag ätit men helt okej.

Nu väntar jag på att Emma ska ring och säga att hon slutar så vi kan ta en öl.
Jag tänkte lägga upp lite bilder, men gör det lite senare. Stockholm är väldigt vackert nu när det har blivit mörkt och alla lampor är tända. Jag gick förbi NK:s skyltfönster men vägrade titta. Jag och Emma ska gå dit och titta imorgon.

Att söka jobb är inte så lätt som man tror. Speciellt inte om det står att man bor 50 mil ifrån arbetsplatsen. Men jag hoppas det är någon som kommer nappa på min ansökan =)

Nu ska jag försöka hitta till Ringvägen 115 för att lämna ännu en ansökan.

Later dudes!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0