Det fjärde ljuset

Kölden biter i advent
och vårt fjärde ljus blir tänt.
Alla ljusen lyser klart
nu så kommer julen snart


Idag blev inget av det gjort som jag skrev om igår. Valde istället att ta lång sovmorgon och gick därför upp för en stund sedan. Men om det ska räknas så ringde klockan nio första gången i morse. Dock vet jag inte riktigt vad som hände sedan för jag minns inte att den ringt något mer efter det. Men men, jag har legat och trynat i sängen och tittat på några avsnitt av "How I Met Your Mother".

Nu ska jag väl ta tag i mig själv, ta en dusch, kanske äta en macka (inte för mycket dock,det är ju julbord i afton) och göra mig iordning inför kvällens bravader som kommer bli ganska lugna eftersom jag ska jobba.

Hoppas ni har en alldeles förträfflig söndag.

Stay tuned! Love E ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0