Ahhhhhhhh!!! (tänk Napolion Dynamite sucken)

Shit vad jag har tråkigt och är rastlös!!!! Åh, det bara kryper i mig för så tråkigt har jag och det enda jag väntar på är att få gå till jobbet!

Idag har jag och Madde äntligen fått träffats. Det blev en kaffedate här hemma hos mig med pepparkaka till.
Var nere en sväng på stan med C. Tog en fika på Paganini tills rastlösheten blev för stor där, då fick vi åka hem igen.

Nu har jag ätit, till och med det fick jag vänta på för att det inte skulle bli för tidigt. Då blir jag ju hungrig vid tolv igen och det går ju faktiskt inte för sig när jag är på jobbet.

Gick igenom min dator och externa hårddisk tidigare idag och har rensat ut massa förflutet som jag verkligen inte har någon nytta av. Det känns jäkligt bra att ha gjort det, går med lite lättare steg.

Har även nu börjat vänja mig vid min nya frisyr och det ska säkert gå bra det här. I värsta fall får jag väl gå tillbaka och så får de rätta till luggen lite. Tycker nog att den kunde börja lite högre upp.

Tror jag vet vem boven i dramat är som gör att jag känner mig så här rastlös. KAFFE. Yepp, kan ha blivit lite för mycket av den varan idag.

Nu har jag knäckt i alla fingrar och tår, sådär som man inte ska göra för att det tränger bort ledvätska eller vad det nu är de säger.
Ska ta en dusch nu så blir klockan lite mera. Fixa i ordning mig lite långsamt med.

Ha en hejdundrande fredag kväll nu och skit i det förbannade "fredagsmyset", blir ju kräkfärdig av det ordet. Mys en annan dag, kom upp och spela mot mig på Redroom ikväll istället!

Stay tuned! Love E ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0