Dagens shopping

Förberett lite inför resan idag!

Schysst underdel va? Kommer bli snyggast på beachen med den! Haha!
Jag börjar känna mig ganska redo för Gambia nu. Frågan är om Gambia är redo för oss?!?

Tro nu inte att jag kommer ligga på stranden iförd endast underdel. Nej nej. Fel fel fel! Överdelen finns redan.
Annat som följde med hem var treo, imodium och myggga. Men det är inte lika kul att ta kort på.
Jag införskaffade även en vårjacka. Man kan säga att jag börjar känna mig redo för 10°C.
Dock är det 35°C dit vi ska, schuuukt schööönnnnt!

Nu dags att återgå till semesterölen och underhållning när den är som bäst, Big Brother! There, I said it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0