Cha Cha!

Nu har jag tagit mig i kragen och skaffat gymkort och idag var andra träningen.
Gympa medel kör jag på och med mig har jag givetvis min personliga coach, Emma.
Jobbigt som attans efter 30 minuter men jag vänjer mig snart.
Nu måste jag gå dit minst en gång i veckan!

Igår var jag och vaccinerade mig inför resan till Gambia, asså shiiiit! Vad dyrt det var! Och då är jag inte klar heller!
Tur att jag inte behöver skaffa nytt pass ialla fall, det hade ju varit kronan på verket. Hade ju tänkt komma lite billigt undan.

Nu ligger jag på soffan och trycker i mig popcorn, varför kan man inte bara ta ett popcorn utan att man måste alltid ta flera samtidigt?

Dags att ägna min fullständiga uppmärksamhet åt popcornen och tv:n!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Gambia?

2011-03-26 @ 00:32:08
URL: http://nathaliestankar.bloggproffs.se
Postat av: Elin

Yes, åker på torsdag!

2011-03-27 @ 22:50:35
URL: http://accordingtoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0