Egoboost 2011!

Jag är stolt över mig själv för vad jag gjort under 2010.
Att jag flyttat (missförstå mig rätt) från min familj och nästan alla mina vänner för att starta ett nytt liv i Stockholm.
För att jag har bott på en soffa i ett halvår tillsammans med min bästa vän och kollega (hon hade dock en egen säng) och att vi varje dag fortfarande har något att prata om (som inte handlar om jobbet).
Att jag har fått en egen lägenhet, liten som en skokartong, men ändå en egen lägenhet.
Att jag har en fast anställning, den första i mitt liv i en butik som vitvaruansvarig och säljare.
Till alla er i elektronikbranschen som inte trott på mig, IN YOUR FACE!
Att jag på jobbet har gjort en grymt bra månad, låt det fortsätta så här.

Mina mål med 2011 är att:
  • Utvecklas på mitt arbete så att jag framförallt får mer kunskap om mitt område men även för hela butiken.
  • Åka på semester! Gärna utomlands och varmt.
  • Bli grym på tv-spel. (Har knappt spelat i hela mitt liv men nu så!)
  • Börja träna (skulle det stått överst på listan kanske?)
Den här listan fylls kanske på senare men för nu räcker det.

Nu ska jag se om den indiska restaurangen har öppet.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är också stolt över dig! Du ska vara stolt över att du har skaffat världens bästa telefon också.

2011-01-15 @ 20:09:21
Postat av: Elin

Haha, det är jag också :)

2011-01-16 @ 21:26:19
URL: http://accordingtoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0