Trevlig dag på stan

Har haft en väldigt trevligt dag med finaste Emma på stan.
Vi började vid Slussen och fortsatte sedan ner mot stan.
Passade även på att turista lite, bilder kommer senare. Verkar som det inte går att ladda upp dem just nu.

Det blev lite shopping med och nu hoppas både jag och Emma på att det regnar imorgon så vi kan få använda våra gummistövlar (Emma köpte sina här om veckan och jag mina idag)
Har även köpt lite saker till lägenheten på Granit. Det är klart en ny favoritbutik, finns hur mycket smarta saker som helst där!
Mamma, pappa, syskon, om ni undrar vad ni ska köpa till mig i present så önskar jag mig presentkort på Granit :)

Ikväll har jag överkonsumerat riskakor och kör Gossip Girl-maraton. Chace Crawford är ett riktigt bra ögongodis!

Imorgon väntar en ny dag får se vad den har att erbjuda.

Night night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0