Kvar i nått jag lämnat?

Klickade precis upp en bild på FB som en vän lagt upp. Det var som att någon stack ett svärd i hjärtat på mig, det vände sig i magen och jag frös till is för någon sekund. Det är en sån konstig smärta.
Är jag kvar i nått jag lämnat?

Jag åkte med Emma hem efter jobbet idag och körde tacosmiddag med muffins till efterrätt. Mycket avancerad matlagning enligt mig!
Vi tittade på söndagsfilmen som ikväll var Mama Mia. Kan vara den bästa feel good filmen som gjorts, även om det finns vissa delar som gör mig tårögd.
Det har varit en trevlig kväll.

Imorgon är det inget jobb för mig så det blir till att städa hemma och en sväng till optikern för att får ordning på mina glasögon. Det är svårt för det känns alltid så himla bra när man står där men när jag väl kommer hem så sitter de inte på plats längre.


Kommentarer
Postat av: elizabeth

vad var det för bild?

2010-09-13 @ 22:17:36
Postat av: Elin

En skymt av "MR Asshole 2008"

2010-09-13 @ 22:31:15
URL: http://accordingtoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0