Dagens sanning!


"You are not you when you are hugry"
Snickers kan inte ha mer rätt än så. Vem blir inte till ett litet monster som bara växer med kort tålamod när man är hungrig?

Min "helg" började ikväll och slutar på torsdag morgon när klockan ringer för att man ska upp till jobbet.
Det slog mig precis att jag återigen inte har koll på kampanjen som kommer då, får försöka lösa det på något sätt.

Imorgon funderar jag på att gå till affären och handla nybakta frallor till frukost med gott pålägg och unna mig.
Ska försöka fixa det imorgon, gå till den där svindyra lilla närbutiken och handla god frukost som jag kommer njuta av.
Nu önskar jag ju givetvis att caféet i bottenvåningen inte var ett café utan ett bageri istället, hur bra hade inte det varit?!? Då hade jag nog ätit mer frukost hemma.

Jag slogs lite av hemlängtan till familjen idag när jag kom på att jag inte ska fira jul med dem. Nu är det ju långt till december men Emma satt och gjorde schemat och frågade om jag ville jobba jul eller nyår.
Sa att jag kan ta båda eftersom jag inte kommer hinna åka ner till någon utav helgerna. Det får bli efteråt istället.
Blir nog julafton i Enskede och det är ju inte fy skam det heller!

Nu har jag varit uppe till alldeles för sent igen (även om jag är ledig imorgon). Det är dags att somna till ett avsnitt från Vänner.

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0