Detta fält måste fyllas i

Motgångar är inte min grej just nu. Kan någon komma och fixa den jävla garderoben?!?
Just nu undrar jag vad jag gör här, är jag på rätt ställe?

Tänkte att idag är en sån dag som jag inte kommer gråta på. Men så brakade garderoben och då brakade jag med den.
Gjorde ett tappert försök i att laga den, lyckades i tio minuter innan allt rasade igen (denna gång med mindre kläder på). Så nu har jag en säng full med kläder som jag inte kan göra av någonstans.
Känner mig nollad, fattar inte hur jag ska kunna laga den, har inget att laga med. Att ta sig till Ikea och hoppas på att det finns delar känns som ett projekt lika stort som att åka till månen.

Har köpt biljetter till Varberg nu. Åker den 3 december och kommer tillbaka den 7de. Jag önskar det var december nu.

Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Det är bara en månad kvar. jag har bäddat åt dig i barnrummet.

2010-10-30 @ 21:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0