Asså shiiiit!!!

Dålig uppdatering var det här!

Var nere i Varberg i förra veckan och hade det väldigt trevligt.
Drack vin och bastade hemma hos familjen och sedan spenderades mycket tid i stan med Claudio och mycket vin med fina Elizabeth, en hel kväll och även lite på lördagen.
Fördrinks hemma hos syster med syssling på lördagen och sedan Oscars för möta Elizabeth med sällskap på Red Room.
Tillochmed en sväng ut till Bua för att hälsa på Annika hanns med så det var en lyckad vistelse.

Btw, har på Idol och får sån jäkla gåshud av Olle!

Veckan som gått har handlat om jobbe mest. Var ledig i onsdags men då gick jag inte utanför dörren, det såg ut att blåsa svinkallt och det var runt -2 grader, snöade gjorde det med. Och sedan har det liksom inte riktigt slutat snöa och inte heller slutat bli kallare. Just nu är det -10 grader!
Det är ett otroligt vackert vinterlandskap, det gnistrar fint och det är riktigt pudrig snö. Jag hatar att det är kallt men älskar det ändå, det ger en så härlig känsla på något sätt!
Det där knarret under skorna, isandet i tänderna, den stilla klara luften.
Nog tjat om detta nu!

Idag efter jobbet fick jag och Emma en idé om att åka till Kista Galleria "för de har ju öppet till 22 eller?"
Lyckades muta vår säljledare att köra oss dit och märker att de stänger 21 men vi hinner lite ändå. Kom på i efterhand att det varit bättre att åka imorgon när vi stänger 17 istället (Kista har öppet till 21 alla dagar) men det var nog mer ekonomiskt att åka idag.

På söndag är  det första advent, herre Gud, vart har tiden tagit vägen?!?!? Snart har jag bott här ett år.

Eftersom jag inte kommer hem till jul i år så är det redan nästa vecka dags att återvända till Västkusten för lite glögg (läs mycket), kanske pepparkaksbak, bastubad, julshopping, mys och.. ja just det inspektion av min lägenhet.
Min lillebror ska ju få flytta in där (gissa om han får världens bästa julklapp av sin syster) och jag måste kolla så allt är okej.

Nu är det ju så spännande på Idol! Vem ska få gå vidare? Linnea hoppas jag nog på, hon är något speciellt, inte sådär vanlig som Minnah är.

Ps. Elizabeth, jag såg att du utmanat mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0