Så var det det här

Så var det det här med att åka tåg igen. Rastlösheten har slagit, att säga som en blixt från klar himmel vore nog att ljuga men halvklar stämmer bättre.
Jag ändå lyckats hålla mig i tre timmar så det är bra men nu börjar det bli ganska tråkigt, även om jag har en hel del avsnitt kvar av vänner att titta på om jag skulle vilja.

Tanten mittemot har i alla fall bestämt sig för att sova, vilket är en lättnad för oss alla. Vad är det här med att prata superhögt i mobilen?!? Volymen i datorn räcker liksom inte till för att överrösta henne. Trainrage!

Jag har provat Marabous nya chokladsort, passionsfrukt/chili. Den får 3 av 5 toasters. något annorlunda smak men ändå så man måste ta en ruta till.

Oh! Glömde jag berätta att jag var på bio i söndags?
Vi var och så Iron Man 2. Den får 4 av 5 toasters, mest för att Tony Stark är snygg men filmen var också underhållande.

Blir nog en bensträckare snart så går nog sista biten bra med.

Peace!


Kommentarer
Postat av: Annikasan

Hej Elin och välkommen till Stockholm! :-)



Poolen jag badade i på min blogg hör till Selma Spa. Det ligger på hotell Clarion, vid Norra Bantorget (bakom stationen). Det var msyigt. inte det lysixaste spat ever aksnek, men ändå skönt. rekmomenderar den där poolen i sommar, när man kan ligga ute och sola. GOTT!



Ha en fin dag!

2010-05-05 @ 08:34:43
URL: http://annikasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0