Utvärdering!

Skorna är kalsbra att promenera i, vilken lycka!
Jag knäppte en bild på hela promenaden (som var från Slussen in till stan via strandvägen) det har ju varit ganska grått i Stockholm idag och man får inte dirket jättelust att försöka fota något kul. Ni får hålla tillgodo.

Lite vatten, lite hus, några båtar och strandvägen på andra sidan.

Jag mötte upp Emelie så gick vi och åt sushi på ett ställe vid Centralen.

Veckan som gått har varit lite av en bergochdalbana men nu börjar allt kännas bra igen, gjorde en riktigt bra dag på jobbet i fredags och kom över 10 000:- sträcket för första gången, riktigt nice!

Våren börjar sakta men säkert närma sig och jag såg de första snödropparna idag utanför porten.


Till helgen är det påsk. Fattar inte vart tiden tagit vägen Trodde nog lite att påsken kanske var i mitten av april. Det var ju våffeldagen i förra veckan. Vi gjorde våfflor i butiken då :)

Usch vad jag känner att jag inte har något kul att skriva om, det är liksom mest jobb det handlar om.

Jag och Emma var och storhandlade tidigare ikväll på Ica, så nu har vi mat ett bra tag framöver, det känns bra.
Vi slog på stort och gjorde hamburgare här hemma med, bättre än Hard Rock!

Vad säger ni nu då?!? Haha!

Nu har allt badskum försvunnit så det är dags att ta sig upp. Det blir läggdags tidigt idag med tanke på att det är jobb som gäller imorgon.

Ciaoi ciaoi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0