Jag har en

jätterolig grej att berätta, men jag kan inte säga något ännu, det skulle förstöra så mycket!
Ni kommer nog inte tycka det är lika roligt som vi men kul är det!

Helgen som var var mycket trevlig, god mat och goa människor!

Denna veckan har varit jobb, jobb och så lite jobb på det. men det är bara roligt!
Idag har jag gjort min allra bästa dag, hade bäst resultat av alla! Woohoo! I'm still standing for hope and glory!
Är så taggad nu, men jag ska vara ledig imorgon, hade så gärna varit med på morgonmötet för att få se mina siffror höjas :)
Men på lördag, då går ingen säker i butiken.

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag får ju vara uppe till sent idag (lyx)
Får försöka röra lite på mig kanske, hitta runt i området eller något. Jag hoppas på sol i allafall!

Have a good one! Love E ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0