Det går ju

Det går ju ganska långt mellan gångerna nu, kan ha lite och göra med att jag jobbar och är helt nollad när jag kommer hem, orkar helt enkelt inte.
Men nu tänkte jag passa på att live-blogga från badet.

Jag är kolsvart runt ögonen och tänker därför inte bjuda på någon bild.

Imorgon är jag ledig och det ska firas med en tvättid och lite städning!
Hoppas på att det inte är riktigt lika kallt som idag, då kanske jag ger mig ut på en promenad, men solen måste skina (ett litet krav jag har)

Så, nu börjar rastlösheten krypa i mig, råkade ha i lite för varmt vatten så jag håller ju på att svettas ihjäl här.

Sist men inte minst vill jag ägna en tanke till de familjer som förlorat en närstående på sista tiden, jag har förstått att det varit/är en hel del sorg i Varberg nu.
Var rädda om varandra!

Love E ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0