Cry me a river!

Har precis sett "Dear John". Har nog aldrig gråtit så mycket till en film som denna.
Dumma känsliga jag borde veta att jag inte ska se en sådan film.
Tårarna slutar inte rinna och näsan är så täppt att jag inte kan andas genom den.
I alla fall, en sevärd film men se till att ha näsdukarna framme, de kommer behövas.

Alltid när jag är i denna sinnesstämningen börjar onyttiga tankar fara omkring, de svåra att sätta ord på.
Känslan av att jag är ensam smyger sig på och blir mer och mer påtaglig, lägger sig ovanpå mig som en osynlig tyngd.
Mest en massa svammel nu kanske, jag själv blir inte riktigt klok på det.

Tanken slog mig tidigare idag hur beroende jag är av solen. Det har varit grått, kvavt och regnat hela dagen och det får inte mig att vara på topp alls.

Jag handlade hem lite ost och kex som jag petat i mig ikväll under filmen.

Tror det är dags för en kopp te och några avsnitt av "Vänner" så jag känner mig lite bättre till mods.

Night night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0