Tävling!!! Gissa vem

Gissa vem som är vaken och inte kan sova?
Priset till den som gissar rätt vinner en filmjölks-date med mig på passande tid. Kan locka med att det inte bara erbjuds filmjölk utan andra smarriga saker som frukt och kanske en knäckemacka. Lämna just DIN gissning i kommetarsfältet och priset kan bli ditt!
OBS! Ni måste kolla längst ner i inlägget vad klockan var när det skrevs.

Efter att filmen var slut och badrummet städat har jag nu försökt somna men det snurrar runt så mycket i mitt lilla huvud att jag blir helt stressad och kan inte slappna av alls.
Grymt jobbigt är det när det blir såhär. Det händer några gånger i veckan. Då måste jag försöka skriva ner mina tankar och saker som jag ska komma ihåg.
Just nu har jag inget som jag behöver komma ihåg.
Mina tankar har jag svårt för att utveckla i ord, mycket spelas upp som en film i huvudet på mig eller som planer som jag sedan inte kan skriva ner. Lite som att jag drömmer fast jag är vaken. Det måste ju låta som att jag är helt störd.
Ja du Elin, där rök den filmjölks-daten. Att skriva är silver men tiga är guld, eller?

Nejpoppppopopopom! Kanske dags att ge det ett försök till nu.



bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0