Dagens ord och annat

Åh! Nu börjar det krypa i mig. Fått ont i rumpan av att sitta för länge och allt sånt där. Myrorna har verkligen vaknat till liv i min kropp!

Det är betydligt mer snö i Vingåker än hemma och kallare med skulle jag gissa på.
Nu vill jag gärna vara framme.

Jo en sak jag tänkte på innan imorse när jag skulle ställa bilen på pendelparkeringen är att folk kan inte parkera ordentligt.
Hade de gjort det så kunde minst sex bilar till få plats. Men nej, vi ställer oss så det är precis att det inte får plats en bil emellan.
Detta får nog bli dagens i-landsproblem.

Dagens ord är: "Chantilit" lite finare, lite bättre. Ett lifestyleord skulle man nog kunna säga. Ett ord som nu kommer börja missbrukas av mig.

Fantastiskt att folk lyssnar på sin musik utan hörlurar. Vuxna människor. Bitter? Jag? Nej inte alls. Men det finns kanske gränser?

Kommentarer
Postat av: Danile

ja så irriterande men folj som tror att de äger hela parkeringsplatsen.. och tror att man kör i bilen om man e 2 m ifrån

2010-01-25 @ 15:29:26
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0