Redo

för ännu en kväll i jobbets tecken. Det gick superbra igår och jag hoppas det går minst lika bra ikväll. Det blir Kungsbacka igen och samma ställe.
Idag har jag bara legat på soffan hela tiden så nu är det dags att tagga till lite, frågan är hur? Kaffe kommer det ju i alla fall bli på vägen upp.
Åh, nu kom jag på vad jag skulle gjort innan idag. Byta vindrutetorkare på bilen! Crap, får bli imorgon istället. Det pinsamma är att jag inte riktigt vet hur man gör heller så jag får nog ta hjälp av min käre granne.
Imorgon är jag bjuden att vara med på Harrys personalfest, de ska spela brännboll mot stammisarna. Men jag vet inte riktigt vad jag känner för. Får nog funderar på det tills imorgon. Om det inte är allt för dåligt väder kan man ju alltid gå ner och titta på=)
Nu ska jag vrida upp volymen och tagga till! Hoppas ni alla har en bra lördag!

Stay tuned! Love E ♣

Kommentarer
Postat av: Peter

Jag kom dit sent typ vid 2000. Lite tufft att dricka ikapp... hahahah

2009-09-30 @ 02:16:20
URL: http://www.studiomannen.se
Postat av: E

Oj, då hade de laddat bra. Vad jag har förstått så här i efterhand var det en händelserik afton. Men jag är ändå helt nöjd med att inte jag var med =)

2009-09-30 @ 02:30:49
URL: http://accordingtoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0