Måndag

Är ganska trött idag, sov på soffan inatt av okänd anledning men det kändes som en god idé när jag inte kunde somna. Jag är fortfarande förkyld och allt känns lite jobbigare att göra just nu så jag gissar att denna dagen inte heller blir värst produktiv, ska försöka ta mig ut på en promenad lite senare. Haha, ja ni hör ju själva att lite senare antagligen betyder att det inte kommer bli av alls. Men det har ju hänt under förr så vem vet? Nu är det dags för frukost/brunsh här i mitt mansion på 43kvm.

20:57
När man har en del kvalitetstid med sig själv så hinner man fundera. Har precis tittat på "Färjan" på tv och jag börjar fundera på om man kanske skulle testa på ett jobb där? Det hade nog vart ganska kul ändå, jag och Håkan liksom, haha!
Men nu börjar ett helt annat program, "Svenska Hollywoodfruar" det skulle man kanske satsa på istället.

En annan sak när man har mycket tid är att man tittar runt en hel del på internet. Idag hittade jag denna på bubbleroom.se:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0