Dåliga vanor.

Ja, jag tror vi alla har dem. Mina är just nu:
  • Sova till halv ett på dagen och sedan välja att inte gå upp.
  • Somna halv fyra på natten så jag måste sova så länge för att få min sömn.
  • Äta dålig mat och på dåliga tider för att jag inte har en normal rytm. Till exempel så börjar jag bli ganska hungrig nu, klockan 23.
  • Att inte höra av mig till mina vänner.
Resultatet av detta blir:
  • Trött jämt.
  • Uttråkad, fast ändå inte rikitgt ork till att göra något.
  • Asocial.
  • Jag väntar till på onsdag för då ska jag jobba igen.
Jag tror det bara finns en positiv sak med detta och det är:
  • Jag gör inte av med några pengar.
Tycker att mitt liv är ganska tråkigt just nu och jag funderar på hur jag ska kunna spara pengar så jag kan göra något roligt. Är väldigt sugen på att åka på semester någonstans varmt.

Nog om detta. Helgen, jobbmässigt, har gått riktigt bra och jag har haft kul. Fick dock den sämsta raggningsrepliken genom tiderna:
"Du vill inte följa med hem, äta glass och hångla?"
Mitt spontana svar till denne fjuniga sak var: "Nej tack, jag tycker inte om glass." Sedan lät jag tystnaden tala för sig själv. Raka rör och inga konstigheter.

Igår hade ju Harrys en brännbollsturnering mot sina stammisgäster. Var nere en sväng och tittade. Fick ätit lite brännbollskorv med och en Hoffa =) Jag var bjuden på hela kalaset men valde att gå hem till U som hade sin son och kunde inte följa med på festen, men vi lät hennes fästman gå istället så vi fick en lägesrapport lite då och då och en mer utförlig när han kom hem. Vi åt spagetti och köttfärsås som var supergod. Sedan sepelade vi Guitarr Hero och drack lite vin. Det börjar bli lite tradition att göra det minst en gång varje vecka. Mycket trevligt tycker jag =)

Nu till veckan flyttar Madde in till stan jag hoppas verkligen hon kommer trivas nere i viken och ja. vi ska sitta där och titta på snygga pojkar i våtdräkter =P Läs hennes blogg här: http://madelli.blogg.se

Nu väntar jag lite på att min vän E ska se klart säsong 4 av "How I met your mother" så vi kan se det första avsnittet av säsong 5, får nog ringa henne imorgon.

Nu är jag grymt sugen på sushi, en dag ska jag testa att göra egen, jag funderar på att försöka göra egen pizza imorgon. Jag har dock ingen kavel och måste göra degen för hand men det kan ju bli en utmaning=)

Detta är före jobbet i fredags.

Och med den bilden tackar jag för mig för ikväll.

Love E ♣

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Kom hit nu jag är här =))

Miss ya bejbi!

köss!

2009-10-02 @ 19:57:39
URL: http://madelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0