090919

God dag världen!
Det var nog inte bara jag som såg Idol igår. Jag blev helt lyrisk när Erik Grönwall river av Skid Row´s låt "18 and life" inför juryn som om han inte gjort något annat. Sebastian Bach har fått sig en konkurrent! Blev väldigt glad när Varbergs tjejen Sadie Neredini gick vidare med, alltid kul med lokala förmågor =) Jag hoppas båda går långt.
Det gick väl sådär på jobbet igår, ganska lite spel så bonusen blev inte bra heller, även om jag hade en bra procent på det jag spelade in, jag får vara nöjd ändå.
Ikväll blir det först kräftkalas hos min mormor och sedan jobb i Kungsbacka. Alltid kul att åka dit och jobba så jag ser mycket fram emot det, ikväll ska jag vara på vårat nyaste ställe med, det blir extra kul att se hur spelet är där =)
Jag hade gärna lagt upp Eriks och Sadies audition här på bloggen, men vet inte hur man gör. Någon som kanske kan tipsa? Jag försöker lära mig lite kodning så jag få en snyggare layout, men det är minsann inte det enklaste :S Vad ska ni hitta på ikväll och kommer ni rösta imorgon?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

åhh vad kul att du tycker det !

2009-09-19 @ 16:36:48
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Postat av: BESIANA MAVRAJ

jaha, hihi okej=)

har du sålt klänningen än?^^

2009-09-19 @ 16:45:45
URL: http://besianamavraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0