Väntar

Jag väntar på att Madde ska komma hit så vi kan ha en catch up, var alldeles för länge sedan vi sågs så det ska bli kul. Nu är hon dock lite sen och att vänta är inte min starka sida så jag har lite tråkigt.

Det var förresten trevligt igår kväll, blev ju dock en öl eller två mer än vad jag räknat med och det vore att ljuga om jag sa att det inte känns idag. Tycker ju ändå att jag är ganska tapper som gick upp innan elva idag.

Tanken är att jag ska gå till vårdcentralen senare idag och ta den där sprutan men är lite skeptisk. Om man får så ont i armen som alla pratar om är det inte det bästa att ta den när det är fyra arbetskvällar som står på schema. Får väl gå dit och fråga i alla fall.

Ååååhhh! Hoppas Madde kommer snart!!

Kommentarer
Postat av: Madelli

naaw gumman!

Fan va lessen jag blev nu för att jag inte kom =(

ja asså det går faktiskt för långt mellan våra dejter.

Hoppas vi får till det i mån ist =)

Köss å kram bejbi!

2009-12-17 @ 22:45:06
URL: http://madelli.blogg.se/
Postat av: Elin

Men gumman, det var ju inte så jag menade =) Kul att vi kunde träffas idag istället utan stress och så, klart värt väntan imho!



Puss och kram

2009-12-18 @ 19:10:04
URL: http://accordingtoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0