Jag kan nog ha

Jag kan nog ha den snyggaste granen i hela Varbergs kommun!

Yes, den är riktig, den doftar gott, sticks som fan och barrar lite när man ska fixa till den =)

Jag har varit och sett filmen "Avatar" nu ikväll. Första gången jag ser en 3D film, fantastiskt bra gjord. Alice i underlandet kommer någon gång under 2010 i 3D med Johnny Depp som trollkarlen, den skall icke missas!
Jag kan även berätta den glädjande nyheten om min nya pojkvän, Sam Worthington.

Han vet bara inte om det ännu.

Imorgon kanske jag ska göra en julskinka som jag och min granne ska dela på, får väl se hur det blir med det projektet.

Nu ska jag nog faktiskt gå och lägga mig, det har blivit alldeles för sent de senaste kvällarna och imorgon måste jag städa färdigt och köpa den sista julklappen. Inte glömma tejpen heller, det blir svårt att slå in dem annars.

Have a good one! Love E ♣

Bildkälla

Kommentarer
Postat av: Madelli

thihi =)

2009-12-22 @ 12:04:12
URL: http://madelli.blogg.se/
Postat av: Elizabeth

Whaaat!!!! Har du gjort slut med Måns?

2009-12-22 @ 12:07:38
Postat av: Elin

Haha, ja Elizabeth det har jag. Han verkar inte ge upp den där Marie och jag hatar att komma på andra plats.

2009-12-24 @ 14:00:34
URL: http://accordingtoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0