Drar 50 mil västerut!

Tyst avdelning, ungar som skriker och i baren kan man inte betala med kort.
Jag vet inte riktigt om det var det här jag betalade för men okej!
Hur många öl får man för en tjuga på SJ?

Hoppas att de löser problemet snart, det är ju liksom fredag och ledig helg. Att jag dessutom sitter på ett tåg på väg ner till Varberg gör inte till ett sämre tillfälle att ta sig en öl eller två, det är ju minisemester!

Vet att jag inte är så värst aktiv här nu för tiden men har inte så mycket att skriva om eller dela med mig av.

Nu är det nog dags att sluta knappa innan de runt omkring mig flippar på grund av ljudet (det är ju en tysssst avdelning)
Förhoppningsvis har kortmaskinen hoppat igång så det kan bli lite AW i restaurangvagnen!

Trevlig fredagskväll alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0