Det som

Det som låg i Åhlénspåsen var en parfym från Hugo Boss och ett halsband som jag fick till.
Denna parfymen kommer nog bli min nya favorit, den luktar helt underbart!

Idag har jag varit ledig och det är riktig sommarvärme ute så jag har varit i stan och shoppat loss. Kommer kanske bilder senare om jag får till några som är bra.

Ikväll bär det av till Snaps på Medborgarplatsen, de har nog den största uteservering jag någon sin sett. De säger att det passerar 5000 människor där om dagen på sommaren och jag tror inte att de ljuger.

Katterna ligger helt trötta här i värmen och orkar inte ens bråka med varandra, Tequila har orkat leka lite med blommorna som Emma plockade igår men annars är det inte många knyck.
Förstår att de är utslagna, här uppe är det hur varmt som helst men jag gillar det :)

Vad jag har förstått så är det Bodega-premiär ikväll i Varberg, där hade jag gärna varit nu!
Hoppas på att hinna med det när jag kommer ner i Juni.

Dags att göra sig klar för kvällen!

Hoppas ni alla får en supertrevlig afton!

Caioi caioi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0