FIRE!

Efter avstämning på jobbet idag för Juli månad så är jag grön på allt utom försäkringar, så BRA är JAG! Och inte bra det!
Jag vann en kamera också för att jag sålt flest utgående produkter Maj-Juli.
Just det, sa jag att jag slagit personligt rekord i provision med? OCH att jag slog SL i provision?!? I'm on fire!

Nu, tillbaka till verkligheten. Ny månad, nya mål. Man börjar om på noll och arbetar sig uppåt. Det här ska gå bra.

Det är snart dags att gå och lägga sig, har ju liksom inget att göra ändå. Hann i alla fall (ett eller två ord?) dammsuga efter jobbet och diska lite och nu ligger jag i min "soffa" med den stora datorn och far runt lite på nätet, lyssnar på musik och drömmer mig bort lite.

En minisemester hade inte varit fel till hösten. En vecka någonstans där det är varmt och en helg i London. Oj vad det hade varit fint!
Tror jag ska drömma om vita sandstränder, trukosblått hav, en molnfri himmel och varm sol nu när jag strax ska sluta de små trötta blå för idag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är sååå braaa!!! Hoppas du inte gick om mig på abb idag. Eller det gör inte så mcket. Jag kommer komma ifatt och gå om imorgon ändå :)



Duktig du har blivit på att uppdatera bloggen gumman!



kram kram

2010-08-02 @ 15:24:39
URL: http://emmainstockholm.blogg.se/
Postat av: Elizabeth

Jääääj!! In your face mongokillen!!

2010-08-05 @ 23:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0