Åskan

Tonight´s gonna be a looong night!
Ni undrar varför? Svaret är enkelt. Det åskar.
Det räcker inte med att jag har haft svårt för att sova hela veckan, nu kommer det ligga en inte allt för kaxig tjej i en säng i Solna på helspänn. Riktig nitlott!
Så fort det blixtrar till far mina händer upp till hörna för att hålla för och så blundar jag, precis som när jag var liten. Fast det har kanske blivit lite bättre med åren.

Det är dags att lägga sig nu, har en känsla av att det tar ett tag för mig att somna och det är en ny dag på jobbet imorgon.

Have a lovely Saturday night out!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åska som är så mysigt.

2010-08-13 @ 01:21:39
URL: http://nathaliestankar.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0