2011-01-29

Om drygt en vecka kommer jag befinna mig här. Varför undrar ni? Jo, jag ska få åka till Tyskland för att besöka Miele. Kommer bli kul!

Men innan dess kommer min fina syster upp och hälsar på över helgen, då blir det Ikea, gå på stan och utgång. Sweet!

Emma tyckte att jag skulle skriva i bloggen men vet inte riktigt vad jag ska skriva om.
Händer liksom inte så mycket just nu.

På måndag ska jag kanske med och träna igen om vi hittar något pass som är på morgonen (jag börjar 12 och tycker att sovmorgon är sjukt överskattat) och då ska jag skaffa månadskort.
HÖRDE NI DET?!?
MÅNADSKORT!

Kommer få binda upp mig i 12 månader.
Sedan kan vi ju räkna om jag "tjänat" pengar på månadskortet eller förlorat.
Ska föra statistik på hur ofta jag går dit under de här 12 månaderna.

Just det Elizabeth, vi får kanske tänka om angående Egypten. Det verkar vara lite kaos där för tillfället. Men jag antar att du har det bra på kryssningen!

Snart är Januari slut och vi tar ett steg närmre våren. Fast det jag längtar mest efter är ju sommaren.
Oj vad jag längtar till riktigt varma dagar och ljumna kvällar.

Men nu ska jag snart sluta de blå.

Roa er och unnar er ikväll! Inga spärrar och no tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0