ComHeeem!

Hehe, ComHem gör det igen! De är ju ganska grymma på att göra rolig reklam, tyvärr har inte klippet kommit upp på Youtube ännu så jag kan inte visa det.

Idag har jag haft tråkigt och kände inte att jag ville stanna inne idag med så jag satte mig på pendeln och gick på jobbet. Bytade om och körde några timmar på golvet. Gjorde bra ifrån mig.

Tittar på Sveriges svar till Gordon Ramsay, Alexander Nilsson. Han är verkligen duktig och får allt att verka väldigt enkelt.
Det märks också att han tycker om mat, speciellt på magen. Han ser ju höggravid ut.

Nu ska jag nog titta på kvällens Idol, jag och Emma åt kvällsmat på McDonalds ikväll och missade avsnittet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0