Tillbaka.

Tisdagskvällen blev inte riktigt som jag hoppats men det var trevligt så länge det varade och jag mår bra nu.
Vet inte om jag fick något i glaset eller om jag blev sjuk på något sätt men blev helt väck av tre glas vin.
Det var ingen rolig resan hem och inte heller när jag kom upp till mig.

Nu känner jag mig i alla fall återställd och det är skönt.

Idag har jag hunnit gå till optikern innan jobbet för att fixa till mina glasögon. Det är ju typiskt att de alltid ska sitta bra när de har böjt lite och så. Men så låter jag det gå en liten liten stund bara så känner jag att det inte var bra nog.
Nu får jag vänta till nästa gång jag är ledig med att gå dit och orda till dem igen.

Imorgon väntar en ny dag i butiken så det är snart dags att borsta tänderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0