Kan man ha tråkigare?

Mamma och pappa har åkt hem, de har varit här på besök sedan i söndags och det har varit trevligt.
Igår var vi på Ikea och sedan i stan, avslutade kvällen med att äta på Vapiano i Gamla Stan tillsammans med Emma.
Idag har vi varit och skulle titta på Haga Slott. Jo, tjena! Det går ju för i h-lvete inte att se slottet för att det är så mycket staket runt flera meter innan huset.
Vi gick runt och så inte skymten av deras hus och tog en sväng i Fjärilshuset i stället. Sjukt varmt där inne.

Nu har jag legat på min soffa ett tag och har för j-vla tråkigt. Tror inte jag har haft tråkigare faktiskt.
Om någon skulle ringa mig (på min allt för tysta mobil) och säga: "Tja! Du, jag har världens grej på gång ikväll, ska du med?". Då hade jag inte tvekat en sekund.
Men nu är det ingen som ringer mig, det är bara helt tyst.

Nejråsatt jag ligger väl kvar här och gör inte ett skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0