En ledig dag

En av fyra denna veckan och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag.
Har lyckats få min kära kombo att handla tacos till ikväll så jag ska ta hand om disken om ett tag.

Just nu ligger jag och Tequila i soffan och tittar på "Lyckohjulet", eller jag tittar och Tequila liger och gottar sig i mitt täcke. Såhär kan det se ut

Vi har det bra kan man säga!

Jag ska ta på mig de snabba skorna lite senare och försöka se mig omkring i området, det går nämligen ett rykte om att det ska finnas en Icabutik i närheten och det vore ju perfa!

Ikväll blir det som sagt tacos, rödvin och lite spel, nej vi kallar inte det för "fredags mys", vi kallar det för "vuxna människor gör saker tillsammans". Haha, vuxna, seriöst?!?! Vem trodde på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0