Jag har skrivit papper!

Jag har skrivit på ett hyreskontrakt för en liten liten liten bokstavligt talat etta i Solna med inflyttning 1 juli.

Saker som jag behöver:
  • En frys på 60x85cm
  • En plattång från Björn Axén och OBH Nordica
  • En byrå, max 130 cm bred
  • En tv.
Dagen har gått i firandets tecken vilket betyder shopping! Man kan säga att jag har gått loss med mitt kort i diverse butiker.
Inte bara för att fira boende utan också den stundande födelsedagen.
Kronan på verket blev att jag slog till med en klippning! Blev helnöjd och är glad att jag hittat en frisör här uppe :)



Just nu är det Stockholm Love, det ska pågå ända till bröllopet.
Igår var vi nere på Skeppsbron och tittade på kungen och hans familj.
Där sprang vi även på några bekanta ansikten från Varberg. Det är visst ett gäng vakter som är här och jobbar.
Alltid trevligt med folk man känner igen.

Nu är det snart dags för måndagsfilm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0