Usch

Jag har så svår Varbergs-abstinens nu!
Vill helst spola tillbaka tiden och att det ska vara förra sommaren.
Roadtrip till Båstad helt spontant, ligga på stranden hela dagen och sedan jobba eller gå ut till underbara Bodegan. Fan vad jag saknar det nu!

Mamma och pappa var här tidigare i veckan och lämnade saker till mig, finast föräldrar man kan ha som åker 100 mil på en dag bara för att jag flyttat till eget.
Det gav mig enorm hemlängtan när de åkte, den hänger i lite ännu.

Vädret är kanon här uppe och jag käkar frukost och lunch ute på jobbet i brasse-stol och bikiniöverdel, det gäller ju att få lite färg i alla fall.

Nu blir det lite Melissa Horn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0